KÖSZÖNTELEK LÁTOGATÓ!

Hogy erre jársz, az nem véletlen.

Örömömre szolgál, hogy megoszthatom veled a gondolataimat, tűnődéseimet az életről.

A kedvenceim között biztosan találsz számodra kedves zenét is.



„Több dolgok vannak földön és égen, Horátio, mintsem bölcselmetek álmodni képes.”

William Shakespeare Hamlet



2012. május 26., szombat

Egy kis pihenő


Magam vagyok. Körülölel a létezés puha csendje. Lelkem belesüpped a nyugalom lágy párnájába. Vagyok. A világ zaja már csak távolról morajlik. Becsukott lelkem kizárja hangjait.

Mögöttem felcsattan egy madártrilla, megpihen a vállamon, finoman körbetáncol, majd könnyedén tovasuhan. Agyam kiejti a mindennapok gubancos gondjait. Nincs köröttem már semmi zavaró, egy kis béke röppent le mögém, mint könnyedén szálló pillangó. Ez a pillanat most az enyém, lelket simogató. Egész lényem ráhangolódik e szépséges csendre, a gondok rabságának láncszemei szerteszét gurulnak. Átlépek rajtuk, a lelkem szabadon szárnyal, mosolyog a világ körbe, körbe.

Kérdőn magamba nézek, miért e játékos kis pihenő? Visszanézve tisztán látom a mögöttem szerteszét heverő, testet-lelket lebéklyózó terheket. Átlépve őket, frissen, szinte ifjan, indulok egy új nap felé.

2 megjegyzés:

  1. Mint egy meditáció.
    A Te oldalad is új színekbe öltözött, szomorkás lett...

    VálaszTörlés
  2. Hát ez lélegzetelállítóan szépséges!

    VálaszTörlés

Kedvenceim

Blogarchívum