KÖSZÖNTELEK LÁTOGATÓ!

Hogy erre jársz, az nem véletlen.

Örömömre szolgál, hogy megoszthatom veled a gondolataimat, tűnődéseimet az életről.

A kedvenceim között biztosan találsz számodra kedves zenét is.



„Több dolgok vannak földön és égen, Horátio, mintsem bölcselmetek álmodni képes.”

William Shakespeare Hamlet



2012. augusztus 31., péntek

Megjöttem!





Egy mondás szerint, az egészség ízét a betegség adja.Ezt most megtapasztaltam, bár magam nem voltam beteg, csak egy kicsit megfáradt, mert ahol én jártam a gyógyítás helye volt, békével és reménnyel megáldva. Időm, mint a tenger, hát figyeltem a botokat, bicegéseket, gesztusokat, szavakat, és többnyire már öreg tekinteteket. Elgondolkodva azon, hogy minden mankó koppanása mögött ott rejtőzik egy sors, mely csak a botot tartó számára fontos, a sorstársak egykedvűen hallgatják, majd egy paddal tovább sántítanak. Ha az időm engedi, írni fogok róluk, a történetek , az érzések, a tapasztalások egyszer majd biztosan kikívánkoznak belőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedvenceim

Blogarchívum